Ångest

Igår fick jag dels reda på att det unga paret skulle kolla på fler lägenheter nästa helg innan de ville lägga ett bud och dels att Ulrika hittat en annan lägenhet att hyra. 

Så då står jag här med två hyror. Och nu när jag flyttar på söndag kommer ena huset dessutom att vara omöblerat. Vilket nog gör det mer svåruthyrt på Airbnb. Men kanske lättare på blocket? 

Jag fick iaf magkatarr ont i magen igår kväll och nu idag vaknade jag med ångest. Hur 17 ska det här gå till???

Hur ska jag få ordning på min ekonomi och på mitt liv och hur lyckades jag hamna här in the first place???

Henrik har varit fantastisk de senaste dagarna! Det har varit åtskilliga stunder då han vanligtvis skulle ha blivit sur/ledsen men då han nu reagerat med jämnmod. Och vi har hållit sams! Då är det ju jättemysigt att vara med honom! Även om vi kanske inte pratar så mycket om saker och ting som jag skulle önska så är det kanske ändå mitt eget fel som inte tar upp ämnena? Kanske för att jag tror att han ska reagera på sätt jag inte önskar? 

Hur som helst. Nu borde jag berätta för honom om min ångest… få se om jag gör det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cicci

Letar bostad - IGEN! Har hittills inrett två hem på denna blogg. Snart kommer ett tredje hem att ta form här. Jag måste bara hitta hem först!




RSS 2.0