Såsmåningom

Såsmåningom, eller rättare sagt i december 2016 kommer jag att hamna i något som liknar den här lägenheten och det här området:
 
Skillnaden här är att jag kommer att ha min parkeringsplats nedanför min trappa, och kanske att huset målas i en annan färg, men jag hoppas att det kommer att se ut så här!
Jag köper alltså inte markplan utan en trappa upp. Man har ändå egen ingång och en ganska stor terass där man kan hänga i solen, ha små planteringar och nästan kännas som en trädgård. På husets andra sida finns en balkong. Det var bara två av lägenheterna som hade balkong.
 
 
Här ser man hur de försökt inreda lite på terassen... inte så lyckat försök, men jag ser potential!
 
 
Omöjligt att veta hur bostadsområdet kommer att se ut, men jag hoppas på några grönområden iallafall!
 
 
Det jag också fallit för är den öppna planlösningen och de stora ljusa fönstren med ljusinsläpp som heter duga!
 
Varken vardagsrumsdelen eller köket är särskilt stora, men det kommer bli mysigt att de sitter ihop och vi kommer nog att umgås mycket mer (vare sig vi vill eller inte...)
 
 
Konstigt nog har de bara bilder på barnrummet på hemsidan? Det finns ett till sådant här litet sovrum och ett lite större föräldrarum. Små rum, men med plats för säng och skrivbord och en garderob!
 
 
Badrummet är kaklat och klinklat och kommer med en kombinerad tvätt/torktumlare. Jag tror att man kunde välja badkar som tillval, men jag tror att vi nog bara kör på en dusch.
 
Bredvid ligger ICA Maxi, ÖB, JYSK, Lindex, Biblioteket, osv. Det kommer bli asbra!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cicci

Letar bostad - IGEN! Har hittills inrett två hem på denna blogg. Snart kommer ett tredje hem att ta form här. Jag måste bara hitta hem först!




RSS 2.0